PANDUAN

|


PAKEJ PENGGUNA


Pengguna yang telah menerima Simkad XOX dari kami, perlulah mengaktifkan nombor telefon tersebut dengan mengikut arahan berikut:


1. Masukkan simkad XOX ke dalam telefon bimbit anda & 'on' kan telefon
2. Pastikan perkataan MY XOX telah tertera di skrin telefon
3. Buat panggilan pertama ke XOX Careline iaitu '13125' dan apabila talian dijawab, sila cancel panggilan
4. Sila semak baki kredit anda ( *132# )


PAKEJ PERNIAGAAN(PANGLIMA & TEMENGGUNG)


1. Masukkan simkad XOX ke dalam telefon bimbit anda & 'on' kan telefon
2. Pastikan perkataan MY XOX telah tertera di skrin telefon
3. Buat panggilan pertama ke XOX Careline iaitu '13125' dan apabila talian dijawab, sila cancel panggilan
4. Sila semak baki kredit anda ( *132# )
5. Setelah arahan di atas dipatuhi, sila buat panggilan kepada individu yang menjual simpack ini kepada anda untuk proses tambah nilai & pendaftaran CyberOffice
6. Untuk melihat CyberOffice anda, sila ke http://xox.edymium.com/ dan pergi ke 'Members Area'
7. Login dan semak maklumat diri anda serta bonus (jika ada)


**sebarang masalah/pertanyaan boleh terus hubungi saya di 0123643834

1 comments:

Paradise Borneo-Style said...

Saya telah gunakan Celcom postpaid selama 15 tahun, dan tukar kepada XOX dua minggu yang lepas melalui seorang yang menyual simkad ini kepada saya.
Saya sudah bayar bil kepada Celcom dan perkhidmatan di hentikan, tetapi saya memilih gunakan nombor yang sama untuk XOX prepaid, dimana saya telah didaftarkan sebagai penguna XOX.
Buat masa kini talian masih mati "No Service"
Saya buat panggilan kepada XOX Careline dan agent ini, tetapi selama 24jam saya belum dapat gunakan XOX prepaid saya, dan pula Celcom pun "No Service"
I am left high and dry, without active handphone.

Post a Comment